Menu

Aina kannattaa kysyä!

Mitä saisi olla?

Tätä blogitekstiä kirjoittaa Aili Viitanen, porilaislähtöinen kulttuurituotannon opiskelija. Teen opintoihini liittyvää  työharjoittelua Kallo Worksillä. Aloittaessani harjoitteluani Kallon Tuuli ja Ella esittivät toiveen yrityksen kehittämiseen liittyvästä tehtävästä. Se sopi minulle mainiosti, onhan opinnäytetyökin tämän lukuvuoden tehtävälistalla, joten  kehittämistehtävä orientoi mukavasti tulevaa lopputyötä varten.

Aluksi piti keksiä kehittämistehtävän aihe: Millainen selvitys palvelisi Kalloa ja kallolaisia parhaiten? Päädyin palvelukyselyyn, jonka avulla selvitetään Kallo Worksin tunnettuutta ja mielikuvia. Lisäksi kuulostelen millaisille uusille markkinointiin, viestintään ja kulttuuriin liittyville yhteistyökumppanuuksille ja palveluille olisi tarvetta.

Kyselyn teko lähti liikkeelle kyselyryhmien hahmotuksella, jonka jälkeen pääsin kysymysten luonnosteluun ja hiomiseen. Pyrin pitämään vastaajan roolin mielessäni kyselyä muokatessani. Sainkin tiivistää ja karsia kysymyksiä, jotta vastaamisesta tulisi miellyttävää ja sujuvaa.

Kyselyn tärkeimpänä tavoitteena on selvittää Kallon nykyisten asiakkaiden sekä uusien, mahdollisten asiakkaiden toiveet ja tarpeet palveluiden suhteen. On myös kiinnostavaa kerätä tietoa siitä, onko vastaajien kokemus Kallo Worksista samanlainen kuin yrityksen tavoittelema imago. Miten Kallo koetaan nykyisten ja mahdollisten asiakkaiden keskuudessa?

Miten Kallo onnistuu nyt ja miten tulevaisuudessa?

Kerro sinä! Kysely on avoinna 4.11.2015 asti:
https://www.webropolsurveys.com/S/15D010EFE6E09BB9.par

 

// Aili Viitanen, kulttuurituotannon harjoittelija 02.11.2015

Cialis hinta tallinna Mistä tilata viagra