Menu

Lue Kallon 10 v. juhlalehti!

Oivaltavia kumppaneita markkinointiin ja kulttuuriin – jo 10 vuotta!

Kallolaisten tavoitteena on ollut olla asiakkailleen se toimivin markkinoinnin ja kulttuurin yhteistyökumppani, jonka kanssa työt sujuu helposti ja mutkattomasti ja saadaan aikaan aitoja ratkaisuja. 10 vuoden aikana olemme saaneet auttaa lukuisia yrityksiä ja yhteisöjä eteenpäin markkinoinnin ja kulttuurin toteuttamisessa.

Juhlavuonna avaamme monipuolisia yhteistyömahdollisuuksia, oivalluksiamme ja luotuja ratkaisuja omassa asiakaslehdessämme. Näitäkin kallolaiset taitajat ovat konseptoineet, taittaneet ja tuottaneet vuosien varrella lukuisia kaikille muille… Mutta nyt on oman aika!

Kuten yhteistyökumppanimme Kumppanian Leena Roskala lehden haastattelussa kertoo, asiakaslehti on mitä parhain väline taustoittamaan yrityksen uniikkia osaamista! Löydät K-lehtemme ensimmäisen numeron painetun version tuosta ylhäältä.

Lehden teemana hyvinvointi

Työelämä muuttuu ja hyvinvointi niin työssä kuin arjessa on entistä tärkeämpää, jotta kallo kestää ja tuottaa priliantteja oivalluksia jatkossakin. Ensimmäisen lehden teemana onkin meille tärkeä hyvinvointi.

Lehdestä löydät niin kallolaisten kuin muidenkin yrittäjien mietteitä, miten työtä, ympäristöjä ja työelämän suuntaa voidaan yhdessä parantaa. Tähän kallon porukasta löytyy monenlaista osaamista hyvinvointitaiteen tuottamisesta pienyrittäjän tuottoisamman arjen sparraamiseen.

Lehden pääjutut voit lukea myös verkkojuttuina, linkit teksteihin löydät alta.

Juhlavuosi tulee sisältämään myös muita tapahtumia ja kokemuksia, mutta niistä lisää myöhemmin. 🙂

Antoisia lukuhetkiä!

Päätoimittaja Eveliina

Oman elämänsä projektipäällikkö

Työelämän muutokset ja teknologian kehittyminen ovat mahdollistaneet uudenlaisen ammatti-identiteetin rakentamisen.

Oivalluksia kulttuurista

Taide parantaa. Se lieventää hoitotoimenpiteiden aiheuttamaa jännitystä ja tuo uutta sisältöä potilaan arkeen. Taiteen terveyttä edistävistä vaikutuksista on saatu laajaa tieteellistä näyttöä, mutta vasta oma kokemus sai Kallon tuottajan ymmärtämään hoitolaitostaiteen todellisen arvon.

Oivalluksia markkinoinnista

Työterveyshoitaja Jonna Huomon yrityksen suunta löytyi metsän ja läsnäolon parantavan voiman tuomisesta osaksi kokonaisvaltaisempaa hoitotyötä. Kirkas missio ja oman polun täsmentyminen ovat antaneet paljon inspiraatiota ja ohjanneet yrittäjän juuri oikeanlaisen tekemisen äärelle.

Asiakaslehti soluttautuu asiakkaan kotiin

Tutkimuksen mukaan asiakaslehteä luetaan noin puoli tuntia. Se on pitkä aika, jonka asiakas viettää yrityksen brändin parissa.

Hymy taltuttaa stressin

Ratkaisu hermostuneen olon taltuttamiseen ei löydy olotilan kieltämisestä, vaan oman tunnetilan tietoisesta muuttamisesta. Helppo ja toimiva keino tunnelman muuttamiseen on hymy.

 

 

Cialis hinta tallinna Mistä tilata viagra