Mikä yrittämisessä innostaa ja himottaa?
Kallo on valittu mukaan kampanjaan, missä etsitään ja esitellään Suomen intohimoisimpia yrityksiä. Niitä, jotka ovat syntyneet kipinästä ja joita tekemisen palo ja intohimo vievät eteenpäin. Intohimoinen yritys 2016 -kampanjan on käynnistänyt Savonlinnan Oopperajuhlat yhteistyökumppaniensa kanssa ja sen tavoitteena on vahvistaa intohimoa ja innostusta suomalaisessa liiketoiminnassa.
Halusimme lähteä mukaan, koska koemme, että Kallo on tuota kaikkea. Kallo on syntynyt unelmasta luoda meille luovan alan osaajille maailman paras yhteinen työpaikka. Työpaikka, jossa saa tehdä kiinnostavia töitä, kiinnostaville asiakkaille, kivojen työkavereiden kanssa. Tavoitteemme on rakentaa Kallosta innostusta ruokkiva yritys, jossa markkinoinnin ja kulttuurin ammattilaiset voivat yhdessä tehdä rakastamaansa työtä ja tarjota asiakkailleen oivallisia, luovia ratkaisuja.
Mistä Kallon intohimo sitten kumpuaa? Koska osuuskuntayritys on tekijöidensä yhteinen yritys, yrityksen innostus ja palokin on tekijöidensä intohimon summa. Niinpä kirjasimme kukin ajatuksiamme siitä, mikä omassa työssä ja yhteisessä yrittämisessä meitä innostaa.
Annukka Ketola, kulttuurituottaja
”I
Eveliina Sillanpää, graafinen suunnittelija
Tuuli Penttinen-Lampisuo, tuottaja, toimitusjohtaja
”Parasta viestijän työssä on se, kun voi auttaa ja tukea yrityksiä ja yhteisöjä menestymään. Viestinnällä on niin valtava voima ja se on niin valtava mahdollisuus. On palkitsevaa ja innostavaa, kun pystyy auttamaan organisaatiota löytämään oman jutunsa ja nähdä ihmisten innostus, kun kaaottiselta tuntuva viestintä alkaakin selkeiden tavoitteiden, viestien ja suunnitelmien kautta hahmottua. Rakastan tarinoita, ja viestijänä pääsen kaivamaan niitä esiin ja kertomaan ihmisille kaikesta hienosta ja kiinnostavasta, mitä täällä koko ajan tehdään. On huikeaa, kun tekstin tai koko brändin punainen lanka löytyy ja toteaa, että tässähän tämä on. Ja kun asiakas toteaa saman. Vapaana tekijänä pystyn myös itse vaikuttamaan, missä tarinoissa olen mukana ja mitä viestejä olen vahvistamassa. Koen markkinoijana ja viestijänä vastuuta työstäni, ei pelkästään faktojen osalta, vaan myös sisällön ja taustalla olevien arvojen osalta. Nyt minulla on mahdollisuus olla mukana pienissäkin hienoissa jutuissa. Ja luoda juuri sellaisia tapoja auttaa organisaatioita kertomaan tarinoitaan kuin itse haluan.”
Ella Koota, sisältötuottaja, viestintäsuunnittelija
Anna-Maria Sulkakoski, copywriter, some-kouluttaja
Tästä kaikesta syntyy kallolainen intohimo yrittämiseen, työhön, uuden luomiseen, yhdessä tekemiseen ja menestyksen rakentamiseen.
Jätä kommentti