Menu

Vuoden herkullisin markkinointikuukausi

Vuosi 2016 tekee loppuaan, mutta ihan vielä ei kannata kääntää katsettaan ensi vuoteen! Vuoden viimeinen kuukausi on nimittäin täynnä viestinnässä ja markkinoinnissa hyödynnettäviä merkkipäiviä.

Ajankohtaisuus on etenkin sosiaalisen median markkinoinnin yksi tärkeimmistä huomioitavista seikoista. Jos puhut eilisen uutisesta vasta viikon kuluttua, on hyvin pieni todennäköisyys, että viestisi sisältö kiinnostaa enää ketään.

Joulukuussa kannattaa markkinoinnin viesteissä hyödyntää kaikki mahdollinen, mitä jouluun liittyy. Omaan sisältöön voi yhdistää hyvällä maulla esimerkiksi jouluruuat, yhdessäolon, rauhallisuuden, joulupukin, jouluiset värit tai vaikka katkelmia joululauluista. Vielä ehdit hyvin myös tehdä oman joulukalenterin omaan alaasi liittyvistä vinkeistä ja neuvoista!

Ennen kuin aatto saapuu, on joulukuussa useita merkkipäiviä, joita voit hyödyntää tuottaessasi sisältöä viesteihisi:

6.12. itsenäisyyspäivä

8.12. Jean Sibeliuksen päivä, suomalaisen musiikin päivä

10.12. ihmisoikeuksien päivä

12.12. piparkakkutalopäivä

13.12 Lucian päivä

16.12. suklaapäällysteisten asioiden päivä

21.12. novellipäivä

31.12. uuden vuoden aatto

 

(lähde Dingle: somekalenteri)

 

Mikaela Uoti

viestinnän tekijä, sisällöntuottaja ja kouluttaja

 

Cialis hinta tallinna Mistä tilata viagra